Retro jumper - test test!


Een tijdje geleden zag ik op Facebook een oproep van Liesbeth van ilikedressme. Ze zocht testers voor haar nieuwste patroontjes. Ik was meteen gecharmeerd door deze retro stijl jumper met kraagje, en schreef me in. Niet veel later belandde het patroon in mijn digitale brievenbus en kon ik aan de slag.


Ik koos meteen een aantal stofjes uit, en liet mijn mama mee beslissen. Zij ging voor deze, eentje van bij Georgette van een hele tijd terug. De perfecte boordstof had ik ook nog in mijn kast liggen.


het is een super snel projectje, zelfs met de kraag. Op een avondje is het helemaal af, patroon tekenen en knippen inclusief! Ik maakte hem de dag voor het verjaardagsfeestje van de jongste zoon, en droeg het toen meteen de hele dag.


Het zit super comfortabel, en het is eigenlijk een gewoon shirt, maar toch net anders.


Ik ben helemaal blij!


Het patroontje is vanaf nu te koop en je kan het hier vinden.


Geniet ervan!

-TNOC-

Een reactie is altijd fijn

Patroon // retro jumper // Dress me // maat 42
Stof // Georgette

Reacties

  1. Ik hou van de bovenkant van het shirt, precies een Charlie voor dames... maar ik frons wat bij de onderkant - het lijkt alsof je er een grote boord aangezet hebt omdat het iets te klein uitviel ;). Fijn trouwens, een ontwerper die ik nog niet kende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijn stofje! Ik maakte er een Odette mee en het is nog altijd een van mijn favorieten, al is het maar om het fijn aanvoelen. Leuke shirt, vooral het kraagje en v-hals, maar ik sluit me ook bij Khadetjes aan. Dat was mijn eerste gedacht toen in de foto zag verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat kraagje is leuk!! En de mouwboordjes ook! Altijd leuk om zo nieuwe patronen te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, helemaal mijn ding! Ik ga direct eens doorklikken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten