Theo in tricot II

Theo in tricot, het is een zaligheid, ik zeg het u! De versie voor de kleine zoon valt hier zeer in de smaak. Dus bij deze presenteer ik u: Theo in tricot voor de grote zoon!


Er zijn wel wat 'tweeks' aan te pas gekomen. Ik maakte eerder uit deze stof al een korte broek voor de kleine zoon (die hebt u nog tegoed) en dus was het passen en meten om er een hemd uit te krijgen. De print op het voorpand laten doorlopen was al bij voorbaat geen optie, dus besloot ik om het resoluut te breken met een zwart biesje in plaats van de voorgeschreven belegjes te gebruiken.


De kraag, de binnenpas en de mouwboorden werden ook zwart, evenals de sierstiksels.



Voor de rest, een gewone Theo, die gewoon fantastisch zit! Ik maakte al een maat 122 en dat mag hij zeker hebben, die flinke zoon van mij!




Hij is blij met zijn hemd, dus ik ook.

Stof: Monsters van bij Den Depot
Patroon: Theo van Zonen 09

Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-


Reacties

  1. Mooi! Ernestje groeit traag maar zeker richting de kleinste maat van Theo, en dan wil ik er ook graag eentje in tricot proberen. Ze zien er zo heerlijk comfortabel uit, die hemdjes in tricot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn ze zeker! Mijn zoons zijn fan, dus Ernest vast ook. Ik kom kijken als de Theo er is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gedaan! Dat zwart werkt geweldig goed!

    Groetjes,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven maar passeren die Theo's in tricot en ik maakte er zelf nog steeds geen. Hoog tijd als ik dat zo zie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten